Monday 23 April 2012

Periuk Oh periuk...

Harini mak ada kat kelantan mengikuti rombongan kg KDARY... best betul ikut rombongan nie utk 3 hari just bayar RM50 je mkn minum ditanggung serta hotel.. seronokkan..tapi sume yg pergi warga2 emas kg. so okla untuk hiburan mereka.... lagipon Kg Dato'Abd Rahman Yassin Kluang ni mmg kuat UMNO so selalu la dapat sposor kalau gi  rombongan kemana-mana... Untung-untung...

Dan tadi plak waktu lunch di office I call mak jap skg tgh berhenti di kawasan Sg Golok... so kalau nak masuk Thailand dah dekat sgt dah..seberang sungai je naik bot xsilap tadi just bayar RM1 waah murahye.. guna pasport atau tak dat one i dunno...

And yang best part pulak mak dah belikan saya periuk cap buaya, mak kata tebal and bagus kualiti ni... dengan loyang kukus.. kat rumah,  kukus saya ada tapi xde loyang ntahape2 je... and periuk plak mak beli sbb kat  rumah saya periuk yang ade cuma satu and itu pon dah naik hitam montot die..heheheeee teruk betul.. bab2 ni saya mmg xamik kisah sgt.. sbb masak pon bukan jenis berlauk2 ade sejenis kuah (Asam pedas ke, kari ke, sup ke) dah cukup dgn goreng2...tu psl kat umah satu je periuk utk masak..

Biasela mak bile datang rumah saya die la yang membelek dapur ape yang ade ape yang xcukup..pada die periuk tu penting ade.. mane bole satu je.. baik ye mak saye ni ingat kat saya belikan periuk cap buaya walla!! Love u mak.... ; D



No comments: