Thursday 2 February 2012

Virus M

Virus M sedang menyerang diri aku skgni... ape tu? Malas tahap dewa derr... ntahla sejak sebulan ni rasa malas je nak buat ape2 sgt xmcm sebelum aku mmg jenis rajin kemas rumah , masak resepi2 baru, main2 dgn azeeeq en macam2 la lagi benda yg aku rajin buat...

Tapi lepas dua minggu lepas kena mual- mual , muntah - muntah n pening lalat terus virus M ni datang... haaaaaa
(sbb pregnant la tu)  thihihihihihii... masa pregnant kan ajeeq dulu xde la mcm ni aku cam biase je rajin suke buat keja itu ini sampai lupe diri yg awak tu tgh mengandung jalan pon xreti slow-slow... eheheheheh  masa tu okla jugak tp masa sebelum pregnantkan ajeeq pernah miscarriage 3 bln... lagi teruk sbb rajin punye pasal masatu keje kahwen my brother Abg Chik, sbb rajin jugak nak tolong mak, aku gi ikut pinjam kuali masak kat rumah mak aji sebelah.. benda alah tu lah yang aku dok angkat dr rumah mak aji ke rumah aku .. berat weiii sbb kauli die jenis tembaga kuali utk org masak kenduri ce bayang kan jap heeeehe.. ha patuh abis la bleeding gugur isi dlm perut hmm mmg sedih and tekilan la.. sbb xjaga .. tu sume sbb rajin punye pasal la... but now different plak aku jadi MALAS!!!!!... Mr Hubby pls pandai2 jaga diri ye.. klu nk masak pon aku xlarat.. teruk ye aku ni... Ya Allah linungi la Hamba mu ini.. Amin... = )

Have a nice day uolls!!

No comments: